تبلیغات
انجمن خلبانان ایران - پرواز دیروز صبح تهران-بوشهر هما، به دلیل نقص در سیستم هیدرولیک، در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد

‏پرواز دیروز صبح تهران-بوشهر هما، به دلیل نقص در سیستم هیدرولیک،  در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد

پرواز شماره 409  هواپیمای ایرباس 320 به شماره رجیستر EP-IEB  در ساعت 5:30 دیروز به مقصد بوشهر تیک آف کرد ولی لحظاتی پس از برخاستن،  خلبان هواپیما متوجه کاهش فشار هیدرولیک شد.

از اونجایی که تمام فرامین هواپیما با فشار سیال هیدرولیکی عمل می کننند و با از دست رفتن فشار هیدرولیکی، عملا خلبان درون هواپیما هیچ کاره خواهد شد،  بلافاصله خلبان هواپیما  اعلام وضعیت اضطراری و درخواست بازگشت به مهرآباد می کنند.

از این رو هواپیما 45 دقیقه در آسمان هلدینگ قرار گرفت تا با مصرف سوخت در آسمان و رسیدن وزن هواپیما به حداکثر مجاز لندینگ  مقدمات یک فرود ایمن رو فراهم کنه.

سرانجام هواپیما در میان نگرانی تیم تعمیر و نگهداری،  به سلامت در مهرآباد به زمین نشست تا نفس راحتی رو کروی این پرواز بکشند.

hydraulic failure  یکی از خطرناک ترین موارد نقص فنی به شمار میاد که در صورت از دست رفتن کامل هر سه خط هیدرولیک،  عملا کنترل هواپیما برای خلبان  تقریبا غیر ممکن خواهد شد.

خوشبختانه در این هواپیما فقط مقداری نقص در سیستم بوده و به طور کامل از دست نرفته بود.

ارادتمند شما میلاد باستانی
28 مرداد 1393
سه شنبه 8:30‏
پرواز دیروز صبح تهران-بوشهر هما، به دلیل نقص در سیستم هیدرولیک، در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد

پرواز شماره 409 هواپیمای ایرباس 320 به شماره رجیستر EP-IEB در ساعت 5:30 دیروز به مقصد بوشهر تیک آف کرد ولی لحظاتی پس از برخاستن، خلبان هواپیما متوجه کاهش فشار هیدرولیک شد.

از اونجایی که تمام فرامین هواپیما با فشار سیال هیدرولیکی عمل می کننند و با از دست رفتن فشار هیدرولیکی، عملا خلبان درون هواپیما هیچ کاره خواهد شد، بلافاصله خلبان هواپیما اعلام وضعیت اضطراری و درخواست بازگشت به مهرآباد می کنند.

از این رو هواپیما 45 دقیقه در آسمان هلدینگ قرار گرفت تا با مصرف سوخت در آسمان و رسیدن وزن هواپیما به حداکثر مجاز لندینگ مقدمات یک فرود ایمن رو فراهم کنه.

سرانجام هواپیما در میان نگرانی تیم تعمیر و نگهداری، به سلامت در مهرآباد به زمین نشست تا نفس راحتی رو کروی این پرواز بکشند.

hydraulic failure یکی از خطرناک ترین موارد نقص فنی به شمار میاد که در صورت از دست رفتن کامل هر سه خط هیدرولیک، عملا کنترل هواپیما برای خلبان تقریبا غیر ممکن خواهد شد.

خوشبختانه در این هواپیما فقط مقداری نقص در سیستم بوده و به طور کامل از دست نرفته بود.


www.studioconsani.net
شنبه 3 آذر 1397 01:49 ق.ظ
Certified Financial Planner Board of Standards Inc.
http://www.findtake.com/index.php?page=user&action=pub_profile&id=89965
جمعه 2 آذر 1397 08:37 ق.ظ
Investments in most securities involve risks.
Octavio
شنبه 14 مهر 1397 11:34 ق.ظ
Most actors make investments their time and efforts
poorly.
foot pain
سه شنبه 14 شهریور 1396 11:35 ق.ظ
Greate article. Keep writing such kind of info on your blog.
Im really impressed by your blog.
Hello there, You've done a great job. I will certainly digg it and individually recommend to
my friends. I am sure they'll be benefited from this web site.
manicure
چهارشنبه 23 فروردین 1396 05:03 ق.ظ
obviously like your web site but you have to take a look at the spelling on several of your posts.
A number of them are rife with spelling issues and
I to find it very troublesome to tell the truth then again I will
surely come again again.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر